Alpha 1 News

ΤΖΕΝΗ ΡΟΥΣΣΕΑ - ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ Ο ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ...

ΤΖΕΝΗ ΡΟΥΣΣΕΑ - ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ Ο ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ...
                                                                                                                                                                      Ο πρώην σύζυγός της, Σωτήρης Σοφιανόπουλος, έφυγε από τη ζωή και το κενό που αφήνει πίσω του είναι τεράστιο.
Γεννημένος στην Αθήνα, το 1938, τελείωσε το Γυμνάσιο Αναβρύτων και σπούδασε χημικός στα Πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης και του Ντάρμστατ.
Η Τζένη Ρουσσέα πρόσφατα είχε μιλήσει σε συνέντευξή της για τον πρώην σύζυγό της με τα καλύτερα λόγια.
«Ως χαρακτήρες δεν ταιριάξαμε με τον άντρα που παντρεύτηκα. Γοητεύτηκα από τη δημιουργικότητα, το ανήσυχο πνεύμα, τη δύναμη, τον ενθουσιασμό και την αποφασιστικότητα του Σωτήρη Σοφιανόπουλου. Υπήρξε πρωτοπόρος, δραστήριος, σπουδαίο μυαλό, αλλά μπροστά από την εποχή του. Ό,τι είπε σήμερα έχει ενσωματωθεί σε νόμους. Τότε εκδιώχθηκε, αδικήθηκε από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Έδινε κι αυτός μια ζωή, όπως κι εγώ, και έχανε συνεχώς. Οι δημιουργικές του ιδέες ενώ θα μπορούσαν να σώσουν την Ελλάδα δεν ευνοήθηκαν από τα καθεστώτα. Η ΧΡΩΠΕΙ, που ανέλαβε από το 1950 και μετά, ήταν το πρώτο εργοστάσιο των Βαλκανίων που πουλήθηκε κομμάτι - κομμάτι σε άσχετους για να ρημάξει αργότερα. Έζησα σε μια Αθήνα διασκέδασης, αθωότητας και μοναδικής ομορφιάς. Το βράδυ μετά την έξοδο κατηφορίζαμε από το Σύνταγμα για να έρθουμε στο σπίτι, μας στην Αχαρνών, που τότε ήταν γεμάτη κήπους, τραγουδώντας και οι πεζοί τραγουδούσαν μαζί μας» αναφέρει η ηθοποιός και συνεχίζει.
«Όλοι εμπιστευόντουσαν όλους. Ήμουν αναγνωρίσιμη και με σταματούσαν για να μου πουν κάτι θετικό. Σε μια πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα πάντα, το μονό κακό που μου συνέβη , ήταν από κάποιον θεατή μου που με απείλησε' στον δρόμο. "Θα σε σκοτώσω", μου φώναξε, αν δεν αφήσεις τον γιο σου να παντρευτεί την κόρη του". Με είχε ταυτίσει με τον ρόλο μου. Ο κόσμος με επιβεβαίωνε στους δραματικούς ρόλους. Γυρίζαμε συνεχώς, δεν υπήρχαν χρήματα, νοικιάζαμε χαμόσπιτα και στήναμε τα σκηνικά στο εσωτερικό αυτών των σπιτιών. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες. Θυμάμαι τα νυχτερινά γυρίσματα από τις 7 το απόγευμα ως τις 9 το πρωί μες στη βροχή. Περπατούσα ώρες χωρίς ομπρέλα για να αποδώσουμε τη δραματικότητα της σκηνής. Στο αδιάβροχο που φορούσα από τη βροχή έλιωσαν οι ραφές. Με τον Φίνο δούλεψα πολύ λίγο, μου μίλησε για πολλούς ρόλους, δεν έκανε όμως ό,τι υποσχέθηκε».
Ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στη σχέση με την κόρη της που όπως λέει υπήρξε πάντα ο πιο αυστηρός κριτής της.
«Πέρασα δύο χρονιές εκτός πλατό γιατί ήθελα να φροντίζω την Έλλη. Όταν ήμουν έγκυος παρακαλούσα την εικόνα της Παναγιάς, που κρατώ και σήμερα κοντά μου, να γεννήσω κορίτσι. Η σχέση με την κόρη μου είναι όπως είναι πάντα η σχέση μάνας και κόρης. Είναι ο πιο αυστηρός κριτής μου - ανέκαθεν ήταν. Ήταν πολύ σημαντική για μένα. Φεύγοντας για το θέατρο, την έβλεπα να με χαιρετάει ψηλά από το παράθυρο. Της έλειπα πολύ τα βράδια και το ήξερα. Φρόντιζε να μου το θυμίζει. Μου άφηνε σημειώματα πάνω στο μαξιλάρι μου: "Όταν έρθεις ξύπνησε με". Έκλαιγε, με ήθελε κοντά της. Φυσικά και με διέλυε. Δεν κάτσαμε πολύ μαζί. Το πρωί είχε σχολείο, τα βράδια είχα θέατρο, λίγες οι ώρες που μοιραζόμασταν. Φυσικά και μου το έχει χρεώσει. Τίποτα δεν είναι χωρίς τίμημα. Έχω φυλάξει και τα σημειώματα της, "Είμαι άρρωστη! Λείπεις!". Έχω θυσιάσει τις προσωπικές μου σχέσεις για το θέατρο, αλλά αυτό μπορούσα, αυτό έκανα. Τα καλοκαίρια όμως ήμασταν πάντα μαζί, έπρεπε να ξεκουράζομαι, και δεν μου άρεσε να παίζω επιθεώρηση. Κάποιοι φίλοι μου επέμεναν ότι έπρεπε να το εκμεταλλευτώ, ίσως και να έχασα την Επίδαυρο ή το Ηρώδειο από αυτή μου την επιλογή».