ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ - Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΕΧΝΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΕΓΙΝΕ 60 ΕΤΩΝ... 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1960...
ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ - Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΕΧΝΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΕΓΙΝΕ 60 ΕΤΩΝ... 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1960...
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1960 και άρχισε να ασχολείται με τη μουσική από πολύ νεαρή ηλικία. Στα εννέα του χρόνια, άρχισε τις μουσικές του σπουδές στην κιθάρα, τα πνευστά και στη θεωρία της μουσικής. Από το 1970 ως το 1977, συμμετείχε στις φιλαρμονικές του Ηρακλείου παίζοντας ευφώνιο και τρομπέτα.
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1960 και άρχισε να ασχολείται με τη μουσική από πολύ νεαρή ηλικία. Στα εννέα του χρόνια, άρχισε τις μουσικές του σπουδές στην κιθάρα, τα πνευστά και στη θεωρία της μουσικής. Από το 1970 ως το 1977, συμμετείχε στις φιλαρμονικές του Ηρακλείου παίζοντας ευφώνιο και τρομπέτα.
Το 1982, ανέβηκε στην Αθήνα, όπου πήρε μέρος στην τηλεοπτική εκπομπή "Να η Ευκαιρία", ενώ υπέγραψε και το πρώτο του συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρία. Από τότε ξεκίνησε επαγγελματικά το τραγούδι, ενώ παλαιότερα τραγουδούσε σε μικρές ταβέρνες, μπουάτ και μουσικά μαγαζιά είτε στην Αθήνα, στην Κρήτη είτε μαζί με τον αδερφό του στις Σέρρες.
Μανώλης Λιδάκης: Στην Κρήτη είχαμε ένα γκρουπάκι και τραγουδούσαμε. Σε μια ταβέρνα, λοιπόν, -κάτι τέτοιο ήταν- μου ζήτησαν να τραγουδήσω μερικές μέρες. "Αν μπορείς να μας εξυπηρετήσεις", μου είπαν. Πήγα την πρώτη βδομάδα και στο τέλος τούς είπα "Εντάξει, αρκετά ήταν, να σταματήσω τώρα". "Ούτε να το σκέφτεσαι", ήταν η απάντηση. "Σου δίνουμε τα διπλά για μια ακόμα εβδομάδα". Και συνέχισα να τραγουδάω. Όταν τελείωσε και η δεύτερη εβδομάδα, πάω και τους λέω "Να σταματήσω τώρα". Με ταύτα και με κείνα βρέθηκα στην Αθήνα για να κάνω συμβόλαιο με τη Minos. Μου είπαν "Θα πας και στην τηλεόραση, στο "Να Η Ευκαιρία". Είναι εκεί και ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, ο Γιώργος Κατσαρός". Και πήγα.
Εκτός από τις προσωπικές του καταθέσεις πέρασε στο ευρύ κοινό «μυστικές» στιγμές των Τσιτσάνη, Χιώτη και Μπαγιαντέρα –χάρις και τις εμπνευσμένες κατευθύνσεις του Κώστα Χατζηδουλή- και με την ευγένεια και το κύρος του φώτισε μια σειρά «παρεξηγημένων» τραγουδιών, που η δική του εκδοχή δικαίωσε: Απονιά, Ποιος θα το πίστευε, Αδυναμία μου μεγάλη κ.λπ.
