Alpha 1 News

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ - ΜΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΛΑΙΚΗ ΦΩΝΗ.'' Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΜΕ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΑΠΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ.

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ - ΜΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΛΑΙΚΗ ΦΩΝΗ.'' Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΜΕ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΑΠΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ.
«Εφυγα από τον Ροντήρη γιατί ερωτεύτηκα τον Γιώργο Λευτεριώτη και κάναμε μαζί μια τουρνέ. Δυστυχώς, έκανα το σφάλμα και πήγα με τον Ροντήρη στη Λατινική Αμερική, λόγω έρωτα. Στον έναν χρόνο χωρίσαμε. Μόλις τελείωσε το θέμα του έρωτα, η Τζόλυ Γαρμπή μου έκανε πρόταση να πάω μαζί στο έργο «Οκτώ γυναίκες κατηγορούνται». Πηγαίνω στον επιχειρηματία και μου λέει «το όνομα σας;» Του απαντάω: «Ελένη Παπαδημοπούλου». Μόλις το ακούει, μου «Αυτό το όνομα Θα σε δυσκολέψει». Και μου έδωσε το όνομα Ελένη Ροδά.
Οταν πήγα στη Θεσσαλονίκη, η φίλη μου η Κατερίνα Γώγου, που παίζαμε στον ίδιο θίασο, μου λέει: «Ελένη, μας περιμένει ο Μίκης σε μια ταβέρνα». Πάμε, καθόμαστε στο ίδιο τραπέζι και πάνω στο γλέντι, αρχίζω να τραγουδάω. Με ακούει ο Μίκης και μου λέει: «Ελένη, με ενδιαφέρει πολύ η φωνή σου. Οταν κατέβεις στην Αθήνα, πάρε με τηλέφωνο και έλα να με βρεις». Μετά από πέντε έξι μήνες το θυμάμαι και του τηλεφωνώ. Χαρά, ο Μίκης! Με καλεί στο στούντιο της ΕΡΑ. Και με παίρνει μαζί του στις συναυλίες του στη Θεσσαλονίκη. Εγώ δεν είχα ιδέα από τραγούδι. Ούτε από εισαγωγές ούτε τίποτα. Εκείνου όμως του άρεσε η χροιά μου. Και μετά μπήκα στις μπουάτ της Πλάκας».
«Οταν με ανακάλυψε ο δημοσιογράφος Ανδρέας Κουβελογιάννης και μου έκανε την πρόταση. «Ελενάκι; θέλεις να δουλέψεις στα μπουζούκια;» με ρώτησε. Εγώ ούτε που ήξερα πάλι τίποτα. Πάμε μαζί στα Δειλινά, στον Μιχαηλίδη, και μου ζητάει να κάνουμε μια πρόβα. Ανεβαίνω στην πίστα, η ορχήστρα παίζει τη «Φραγκοσυριανή» σε άλλο τόνο κι εγώ τραγουδούσα σε άλλο τόνο. Ανεκδιήγητη.
Ο μαέστρος κάνει νόημα ότι δεν αξίζω, αλλά ο Μιχαηλίδης λέει: «Εμένα μου αρέσει και θα την πάρω στο μαγαζί». Ημασταν Μοσχολιού „ Ξανθόπουλος, Κόκοτας, Κανακάρης, Καμπουρίδης κι εγώ. Μπήκα σε έναν κόσμο εντελώς διαφορετικό. Μου φαινόταν αλλοπρόσαλλος. Από την κουλτούρα του Ροντήρη και την αρχαία τραγωδία στο σπάσιμο πιάτων. Από το πρώτο βράδυ ήθελα να φύγω».
Εμεινα «Λόγω του υψηλού μεροκάματου. Στο θέατρο έπαιρνα τον μήνα 2250 δραχμές και το πρώτο μου μεροκάματο στα μπουζούκια ήταν 300 δραχμές και δουλεύαμε όλη την εβδομάδα. Επειτα από μερικούς μήνες το μεροκάματο αυξήθηκε στις 1.000 δραχμές και μετά έφτασα να παίρνω μεροκάματο 3.000 δραχμές. Ηταν πάρα πολλά τα λεφτά.«Το πλαστό το πασαπόρτι» είναι αγαπημένο τραγούδι, γιατί το έγραψε ο Μάνος Λοίζος με τον Λευτέρη Παπαδόπουλο. Και το έγραψαν για μένα. Θυμάμαι, πήγαινα για να πω ένα τραγούδι στην ταινία «Τρούμπα ‘67». Κάθε μέρα λοιπόν ο Λοΐζος μου έδειχνε διάφορα τραγούδια κι εγώ έκανα τη δύσκολη. Ερχεται λοιπόν ο Λευτέρης Παπαδόπουλος εκνευρισμένος και μου λέει: «Σου αρέσει δεν σου αρέσει, θα πεις αυτό το τραγούδι». Και γραμμοφώνησα «Το πλαστό το πασαπόρτι». Στην αρχή δεν μου άρεσε. Ομως με τα χρόνια το αγάπησα, γιατί μπήκε σε όλα τα στόματα και τραγουδιέται».
Γνώρισα «Από τον Φρανκ Σινάτρα και τον Τέλη Σαβάλα, τη Μελίνα Μερκούρη και όλους τους εγχώριους «μύθους». Για όλα αυτά είμαι ευτυχισμένη στη ζωή μου».
«Ο δεύτερος γάμος μου ήταν με έναν υπέροχο και σπουδαίο άνθρωπο, τον Ανδρέα Καραντάνη. Απέκτησα έναν γιο μαζί του, τον Κωνσταντίνο, ο οποίος στην Αγγλία πήρε μαστερ και πολλά άλλα διπλώματα. Ωστόσο, όταν γύρισε εδώ, είδε πως τα διπλώματα δεν μετράνε και τόσο, κι έτσι άνοιξε κατάστημα pizza στου Ψυρρή».
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται