Alpha 1 News

H Δίαιτα της Jennifer Aniston που έγινε viral!





Η Jennifer Aniston πέρα από μια δυναμική γυναίκα, άξια ηθοποιό με  εκθαμβωτική ομορφιά  είναι  και ένα απο  τα  ωραιότερα-καλοδιατηρημένα κορμιά της showbiz. Πρόσφατα αποκάλυψε  ότι ακολουθεί την διαλειμματική διατροφή. Αξίζει να τονίσουμε ότι είναι το πιο καυτό διατροφικό trend.

Τι είναι η διαλειμματική νηστεία;

Είναι ημερήσιο πρόγραμμα. Δεν απαγορεύει καμία τροφή, ούτε επιβάλλει κάποια. Το μόνο που κάνεις είναι να τρως για κάποιες ώρες της ημέρας αφήνοντας το σώμα σου χωρίς τροφή για τις υπόλοιπες. Η καλύτερη αναλογία θεωρείται το 16:8. Το πρόγραμμα 16:8 περιλαμβάνει νηστεία 16 ωρών μέσα στην ημέρα, όπου δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητού και ποτού. Όλα τα γεύματα και τα σνακ της ημέρας πρέπει να καταναλώνονται μέσα στις υπόλοιπες οκτώ ώρες της ημέρας.

 Ποια είναι τα οφέλει της Διαλειμματικής  νηστείας;

1. Καλύτερος γλυκαιμικός έλεγχος: Σύμφωνα με μελέτες, η διαλειμματική νηστεία συνδέεται με μείωση έως και 31% των επιπέδων ινσουλίνης στο αίμα και μείωση 3-6% των επιπέδων του σακχάρου περιορίζοντας έτσι τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη.
     
2.  Καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία: Μελέτες σε πειραματόζωα έχουν δείξει ότι τα διάφορα είδη διαλειμματικής νηστείας οδηγούν στη δημιουργία νέων νευρικών κυττάρων βελτιώνοντας έτσι την εγκεφαλική λειτουργία.
     
3.  Μακροζωία:Η διαλειμματική νηστεία μπορεί να χαρίσει και μερικά επιπλέον χρόνια ζωής.
     
4.  Δίνει στο σώμα την ευκαιρία να ξεκουραστεί υποστηρίζοντας την πολύ κρίσιμη ανάπλαση των κυττάρων και την αποτοξίνωσή τους ενισχύοντας έτσι την αντιοξείδωση του οργανισμού. Τι σημαίνει αυτό; Αντιγήρανση!

5. Ενεργοποιεί τον εγκέφαλο βελτιώνοντας τη μνήμη και ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη νευρώνων. Mειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης της νόσου Πάρκινσον και του Αλτσχάιμερ.



Oλυμπία Ψαρρού