Alpha 1 News

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ - Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΓΓΙΞΕΙ ΣΤΑ 70του ΧΡΟΝΙΑ. ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ. 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1949.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ - Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΓΓΙΞΕΙ ΣΤΑ 70του ΧΡΟΝΙΑ. ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ.
7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1949.
                                                                                                                                                                ''Είχα την χαρά και την τιμή -παρότι είμαι λαϊκός τραγουδιστής και δεν το ξέρουν όλοι ότι έχω τραγουδήσει και στο «Νέο κύμα» αρκετά τραγούδια- να συγκαταλέγομαι κι εγώ μεταξύ των τραγουδιστών του «Νέου κύματος». Είναι μια εποχή, η οποία έχει μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη μας και πιστεύω ότι θα μείνει διαχρονική''.
''Σημαντικό ρόλο στην καριέρα μου έπαιξε ο Γιώργος Κατσαρός, ο οποίος με βοήθησε πολύ. Ήμουν σε πολύ νεαρή ηλικία, όταν μου έδωσε και τραγούδησα στον κινηματογράφο διάφορα τραγούδια του, σε κινηματογραφικές ταινίες, που είχαν κάνει επιτυχία αλλά και ένα καταπληκτικό τραγούδι σε μια ταινία της Βουγιουκλάκη, στο «Πονηρό θηλυκό, κατεργάρα γυναίκα», που είναι το τραγούδι των τίτλων, το οποίο λέει «Και τώρα που τελειώσαμε τι έγινε;''.
                                                                                                                                                                        Στη συνέχεια, γενικά κάναμε πολλές συνεργασίες. Με τους άλλους συνθέτες, στους οποίους αναφερθήκατε, έχουμε δουλέψει και μου έχουν δώσει τραγούδια. Δεν ξεχωρίζω κάποιον περισσότερο. Στην κορυφή της πυραμίδας είναι ο Πλέσσας, γιατί έχει γράψει από jazz μουσική μέχρι λαϊκό τραγούδι. Όλα τα είδη. Τον θεωρώ κορυφαίο Έλληνα τραγουδοποιό. Επίσης, πολύ κοντά του και ισάξιοι είναι όλοι όσοι αναφέρατε, όπως είναι ο Σπανός, ο Νικολόπουλος, ο Χατζηνάσιος. Καθώς, επίσης, και οι τρεις μεγάλοι, Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος.
Στη δεκαετία του ’90 ήταν ένα από τα τοπ ονόματα της ελληνικής δισκογραφίας. Ειδικά στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας. Ο Γιώργος Γερολυμάτος αποτέλεσε ένα από τα σύμβολα μιας εποχής για την ελληνική μουσική. Κι αυτό είχε επέκταση και στην απήχηση που είχε στο γυναικείο φύλο. Γι΄αυτό και ήταν ο πρώτος άντρας που έκανε σχεδόν γυμνή φωτογράφιση για περιοδικό. «Είχα πέραση στο γυναικείο φύλο, αλλά δεν το χρησιμοποίησα ποτέ σαν όπλο αυτό, ούτε πίστευα ότι ήμουν ο ωραιότερος άντρας. Έβλεπα τον εαυτό μου στον καθρέφτη ότι ήμουν γλυκός, αλλά δεν πίστεψα ότι ήμουν ο ωραιότερος άντρας.
                                                                                                                                                                  Ήταν ημίγυμνη φωτογράφιση. Στα απόκρυφα σημεία είχα μια σκιά. Δεν είχε γίνει στην Ελλάδα ποτέ. Ήταν μια φωτογράφιση πολύ αισθησιακή, πολύ ωραία. Την είχε κάνει τότε ο Ντίνος Διαμαντόπουλος. Ήμουν ο πρώτος που γδύθηκα σε περιοδικό. Υπήρχε μια μικρή ομάδα, οι οποίοι το είδαν στραβά. Και λεφτά πήρα καλά και μου έκανε πάρα πολύ καλό στην καριέρα μου και συζητήθηκα ευμενώς περισσότερο. Μου έκανε καλό στην καριέρα μου» .Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κουστούμι