Alpha 1 News

Δροσερό σνακ για την παραλία



Πάμε παραλία.... έχουμε καλωσορίσει ήδη τον δεύτερο μήνα του καλοκαιριού και αυτό σημαίνει... περισσότερες ώρες στην παραλία, παραπάνω μπάνια στην δροσερή θάλασσα!Ένα σημαντικό ερώτημα που απασχολεί πολύ κόσμο είναι [ εξαίρεση σε ποια παραλία θα πάνε] ποιο είναι το κατάλληλο κολατσιό που πρέπει να έχουν μέσα στην καλοκαιρινή τσάντα. Είναι πολύ απλό. Το καλοκαίρι και ιδιαίτερα στην παραλία πρέπει να έχουμε δροσερά τρόφιμα και πάνω από όλα υγιηνά. Για αυτό μην ανησυχείς καθόλου είναι τα ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ εδώ!

Τα φρούτα είναι η καλύτερη επιλογή για στις καλοκαιρινές αποδράσεις. Πάμε να δούμε ποια φρούτα μπορούν να μας κάνουν την καλύτερη παρέα στην θάλασσα!


Καρπούζι: δροσιστικό, ελαφρύ, με λίγες θερμίδες. Το καρπούζι μας ενυδατώνει και αποτελεί κατάλληλο γεύμα για όλες τις ώρες της ημέρας.


Πεπόνι: άλλο ένα απόλυτα καλοκαιρινό φρούτο, γλυκό φρούτο μπορούμε να πούμε, που μας κρατάει χορτάτους.


Ροδάκινο: είναι σπουδαία πηγή υδατανθράκων, πρωτεϊνών, διατροφικών ινών, βιταμίνης C και βιταμίνης A. Δραστηριοποιούν ακόμα και τον εγκέφαλο.


Βύσσινο:  περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, αντιοξειδωτικών πολυφαινολών. Η κατανάλωσή τους ενδείκνυται για όσους έχουν καρδιαγγειακά προβλήματα και περιέχει ουσίες που βελτιώνουν τη μνήμη, την όραση και τη συγκέντρωση.


Νεκταρίνι:  πλούσιο σε κάλιο και βιταμίνες. Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, προστατεύει την καρδιά και τους πνεύμονες, επουλώνει τα τραύματα και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.


Κορόμηλα:  μικρά και θαυματουργά. Είναι αντιοξειδωτικά και αποτοξινωτικά. Έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και βιταμίνης Α και C. Επίσης καταπολεμούν την αρθρίτιδα και άλλες εκφυλιστικές παθήσεις.



Κεράσι: βοηθούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας αφού περιέχουν μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών. Παράλληλα ευνοούν την καλή λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος, γιατί είναι διουρητικά και χωνευτικά. Είναι το κατάλληλο φρούτο καθώς έχει μικρή θερμιδική απόδοση και δημιουργούν το αίσθημα κορεσμού.


Βανίλιες: αποτελούν καλή πηγή βιταμινών Α και C και περιέχουν κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο και μαγνήσιο. 


Δαμάσκηνο: Έχουν σημαντικά οφέλη στην δυσκοιλιότητα, πίεση, διαβήτη, αναιμία και βοηθούν στην πρόληψη κατά του  καρκίνου και της οστεοπόρωσης.

Σταφύλι: είναι καλή πηγή βιταμίνης C, Α και Κ ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν πολύτιμα καροτένια, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και κάλιο.

Σύκο:  θαυματουργά και πολύ χορταστικά εμποδίζουν τη δυσκοιλιότητα. Ρίχνουν την αρτηριακή πίεση, προλαμβάνουν τις καρδιακές παθήσεις και παράλληλα βοηθούν στον έλεγχο του βάρους.



Ολυμπία Ψαρρού