Alpha 1 News

Stability Workout για όλο το σώμα



Ποιο είναι το μυστικό  για  την  ενίσχυση των πυρήνων μας όσων αφορά την γυμναστική;;;

Είναι η σταθεροποίηση (ισορροπία ή στα αγγλικά stability) – η μπάλα σταθεροποίησης, για να είμαστε ακριβείς. Γνωστή ως μπάλα άσκησης ή μπάλα ισορροπίας, οι ασκήσεις με τη μπάλα σταθερότητας μπορούν να περάσουν τις προπονήσεις σας στο επόμενο επίπεδο, επισημαίνει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη.


Οι προπονήσεις με μπάλα σταθεροποίησης βοηθούν το σώμα να μετακινηθεί ως μία μονάδα. Όταν εκτελείτε ασκήσεις με μπάλα, οι μύες που συνθέτουν τον πυρήνα και περιβάλλουν τα ισχία και τους ώμους πρέπει να συνεργάζονται για να διατηρήσουν το σώμα ισχυρό με μια πλήρη σειρά κινήσεων.

Η αυξημένη σταθερότητα είναι χρήσιμη για πολλούς λόγους, τόσο μέσα όσο και έξω από το γυμναστήριο. Οι σταθερές αρθρώσεις είναι λιγότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς, επειδή έχουν τη δύναμη να παραμείνουν στη σωστή θέση κατά τη διάρκεια των κινήσεων.
Η άσκηση σε μπάλα γυμναστικής, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη βελτίωση  για τους κοιλιακών και των ραχιαίων.  Επιπλέον, οι ασκήσεις σε ασταθή επιφάνεια βελτιώνουν τον νευρομυικό συντονισμό.



Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια μπάλα με διάφορους τρόπους. Ένας κοινός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε μια μπάλα σταθερότητας είναι ως υποκατάστατο ενός πάγκου. Εάν είστε εξοικειωμένοι με την εκτέλεση ασκήσεων σε σταθερό πάγκο, η χρήση μίας μπάλας θα δώσει μια άλλη οπτική στην προπόνηση σας. Απλά λάβετε υπόψη ότι λόγω αυτής της πρόσθετης απαίτησης για σταθεροποίηση θα πρέπει να ξεκινήσετε χρησιμοποιώντας λιγότερο βάρος από ότι θα χρησιμοποιούσατε με έναν σταθερό πάγκο.


Ολυμπία Ψαρρού