Alpha 1 News

Ποιες ασκήσεις πρέπει να κάνει μια γυναίκα μετά τα 40;;


Ανάλογα με την ηλικία αλλάζει το σώμα μας. Η γυμναστική βοηθάει όλες τις ηλικίες και όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτου φύλλου. Με την γυμναστική δυναμώνουν  τα κόκαλα , ενισχύει την διάθεση και την μνήμη κ.α.

Ποιες είναι οι ασκήσεις που πρέπει να κάνει μια γυναίκα με τα την ηλικία των 40 χρονών.

1. Γιόγκα: πολλές φορές , στην καθημερινότητας μας υπάρχουν εντάσεις και αρκετές από αυτές τις φορές στρεσαριζόμαστε. Αυτό λύνεται άνετα με την γιόγκα, είναι μια άσκηση που σε ηρεμεί, παίρνεις σωστές ανάσες, έχεις καθαρό πνεύμα και σκέψη. Επίσης η γιόγκα θα βελτιώσει την ευλυγισία του σώματός σας.

2.Σανίδα: κάνοντας αυτή την άσκηση για 90 δευτερόλεπτα 3 φορές την εβδομάδα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να τονίσουμε όλους τους μύες του σώματος μας. Ενισχύει τους κοιλιακούς μας, αλλά βοηθάει και την  σπονδυλική στήλη.

3.Βαράκια: προστατευτείτε από την αρθρίτιδα, τόσο η μυική μάζα όσο και η πυκνότητα των οστών μειώνεται με την πάροδο του  χρόνου για αυτό πρέπει να κάνουμε ασκήσεις για  μυική ενδυνάμωση, ποια είναι αυτή η άσκηση;;; τα βαράκια φυσικά! Ο συνδυασμός των ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης με αεροβική προπόνηση είναι το ιδανικό.

Κολύμβηση και τένις: η κολύμβηση  είναι μια  πάρα πολύ καλή άσκηση για  όλο το σώμα, μπορείτε να την κάνετε και τους χειμερινούς μήνες . Όσο για το τένις χαρίζει καλή οστική και καρδιακή υγεία. Καθώς και στο κάψιμο λίπους  και διατηρεί υψηλά επίπεδα  ενέργειας.

Αερόβια άσκηση : είναι ότι πρέπει για κάψιμο λίπους και συνέπεια  αυτού είναι ότι χάνουμε βάρος αλλά συμβάλει και στην καλή λειτουργία της καρδιάς. Μπορείτε να πάτε τρέξιμο, μια βόλτα με το ποδήλατο , χορό.

Να θυμάστε ότι ποτέ δε είναι αργά να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητα σας, μην το βλέπετε σαν αγγαρεία  αλλά σαν ένα χόμπι που κάνει καλό στην υγεία σας.

Ολυμπία Ψαρρού