Alpha 1 News

Ποιές τροφές είναι πλούσιες σε πρωτεϊνη;;




Ο ανθρώπινος οργανισμός πρέπει  καθημερινά να προσλαμβάνει πρωτεϊνες  Είναι ένα  δομικό συστατικό των μυών, χρησιμοποιείτε για  τον σχηματισμό ενζύμων, ορμονών, όπως η ινσουλίνη, αντισωμάτων του ανοσοποιητικού συστήματος, αιμοσφαιρίνης κ.α.
 Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη είναι 0,8-1 γραμμάριο ανά κιλό σωματικού βάρους.

Πάμε να δούμε  ποιες    τροφές   είναι  πλούσια σε πρωτεϊνες:

Αυγά :είναι πολύ υγιεινά και θρεπτικά για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι πλούσιο  σε βιταμίνες,αντιοξειδωτικά και μέταλλα. Περιέχει 6 γρ.πρωτεΐνης σε 1 αυγό

Αμύγδαλα:  Είναι απο τους πιο σημαντικούς ξηρούς καρπούς. Περιλαμβάνει φυτικές ίνες , βιταμίνη Ε μαγγάνιο και μαγνήσιο.  Περιέχει 30 γρ. αμύγδαλα περιέχουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνη

Κοτόπουλο στήθος : ενα  από τα  δημοφιλέστερα τρόφιμα  πλούσια  σε πρωτεϊνη. Ένα ψητό κοτόπουλο χωρίς την πέτσα, περιέχει 53 γραμμάρια.

Βρώμη: είναι από τα πιο υγιεινά δημητριακά. Είναι πλούσιο σε  φυτικές ίνες, μαγνήσιο, μαγγάνιο, θειαμίνη (βιταμίνη Β1) και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά. Μισό φλιτζάνι βρώμη περιέχει 13 γραμμάρια πρωτεΐνη

Γιαούρτι: υγιεινό ,χορταστικό καθώς περιέχει βακτήρια  που κάνουν καλό στο πεπτικό σύστημα. Περιεκτικότητα  20 γρ. πρωτεΐνης στο 1 φλιτζάνι.

Φακές: έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο, κάλιο, σίδηρο, φολικό οξύ, χαλκό, μαγγάνιο και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά. Είναι από τις καλύτερες  πηγές πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης.: 1 φλιτζάνι (198 γρ) μαγειρεμένες φακές περιέχει 18 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τόνος :  είναι ένα ψάρι πολύ χαμηλό σε λίπος , πλούσιο σε πρωτεΐνη. Όπως και άλλα ψάρια, ο τόνος περιέχει  πολύτιμων ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Ένα φλιτζάνι (154 gr.) περιέχει 39 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Ψάρια : Ο σολομός περιέχει  24-27 γρ. πρωτεΐνης στα 100 γρ.

Γαρίδες: περιέχουν ελάχιστες θερμίδες και ταυτόχρονα είναι πολύ υγιεινές. Περιέχουν 21 γρ. πρωτεΐνης στα 100 γρ.

Φασόλια: πάρα πάρα πολύ θρεπτικά, φυσικά τα τρώμε με ένα μέτρο,δεν είναι από τα φαγητά  για χορτάσει. 18 γρ. πρωτεΐνης στο 1 φλιτζάνι

Άπαχο μοσχάρι: είναι ένα από τα καλύτερα είδη κρεάτων πάρα πολύ υγιεινό  και ειδικά για την ο ομάδα αίματος. Περιέχει   30 γρ. πρωτεΐνης στα 100 γρ.