Alpha 1 News

Ποιες είναι οι τροφές που προκαλούν αϋπνία;;;



Έχετε αϋπνίες;; δεν μπορείτε να κοιμηθείτε ήρεμα ;; κάτι φταίει!

 Πρέπει να τονίσουμε ότι η διατροφή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει  τον ύπνο μας. Δηλαδή αν τρεφόμαστε με υγιεινές και πλούσιες σε βιταμίνες και μέταλλα τροφές  τότε θα απολαύσουμε έναν υπέροχο ύπνο , αν πάλι τρώμε ανθυγιεινά τρόφιμα  δυστυχώς  θα έχουμε αϋπνίες, νευρικότητα.

Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια , ταξινομώντας τους εθελοντές σε τέσσερις κατηγορίες: σε όσους κοιμόντουσαν πολύ λίγο (λιγότερο από 5 ώρες κάθε βράδυ), σε όσους κοιμόντουσαν λίγο (5-6 ώρες), σε όσους κοιμόντουσαν κανονικά (7-8 ώρες) και σε όσους κοιμόντουσαν πολύ (9 ή περισσότερες ώρες). Όλοι οι εθελοντές είχαν συμπληρώσει  ερωτηματολόγια διατροφής, που περιείχαν ερωτήματα για οτιδήποτε έτρωγαν και έπιναν σε ένα 24ωρο.  Όσοι εθελοντές κατανάλωναν τις περισσότερες θερμίδες, είχαν τον λιγότερο ύπνο. Αντιθέτως, όσοι κατανάλωναν ποικιλία τροφίμων κοιμόντουσαν καλύτερα, ενώ όσοι έτρωγαν πολύ συγκεκριμένα φαγητά έτειναν να έχουν τον πιο ανήσυχο ύπνο. Όσοι κοιμόντουσαν κανονικά [ 7 με 8 ώρες ] είχαν διαφορετική διατροφή σε σχέση  με αυτούς που  κοιμόντουσαν περισσότερο ή λιγότερο.

Θέλετε να έχετε ένα υγιεί ύπνο;; Οι ειδικοί συμβουλεύουν να μην τρώτε τηγανητά , να πίνεται άφθονο και να τρώτε καθημερινά σαλάτες .

Πρέπει  τα γεύματα μας να είναι πλούσια σε βιταμίνη C [μανταρίνια, πορτοκάλια, γκρέιπ φρουτ, το μπρόκολο, οι πιπεριές και τα σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά], σέλινο.

Η μελέτη έδειξε ότι τα η υπερκατανάλωση των λιπαρών και συγκεκριμένα  των  κορεσμένων λιπαρών καθώς και το  αλκοόλ, τσάι  διαταράσσουν τον ύπνο.

Oλυμπία Ψαρρού