Alpha 1 News

Διατροφή με βάση την ομάδα αίματος




Έχουμε δει πολλών ειδών δίαιτες. Η  δίαιτα του D Adamo , είναι μια  δίαιτα που βασίζεται  στην ομάδα αίματος. Πάμε να δούμε τι πρέπει  να αυξήσει και τι πρέπει  να μειώσει κάθε ομάδα.

Ομάδα Αίματος Ο : Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού έχει αυτή τη ομάδα αίματος.  Πρέπει να καταναλώνεις πολύ πράσινη σαλάτα, άπαχα κρέατα , ψαρικά και πουλερικά δεν πρέπει να τρως γαλακτοκομικά, καλαμπόκι , τροφές που περιέχουν γλουτένη. Τα γαλακτοκομικά και η γλουτένη  δεν είναι φιλικές προς τον οργανισμό σου και δεν βοηθούν τον μεταβολισμό σου αντιθέτως τον επιβραδύνουν. Τα όσπρια πρέπει να τα  καταναλώνεις  με μέτρο. Σίγουρα θα τρως αυγά που είναι πολύ ωφέλημα.

Οι τροφές που πρέπει  να αυξήσεις : Μοσχάρι, αρνί, βοδινό, κατσίκη , γαλοπούλα, όλα τα ψαρικά και κυρίως τα μικρά [είναι πιο υγιεινά ]  παρθένο ελαιόλαδο, φακές, φασόλια, φασολάκια , αυγά, βούτυρο πρόβιο, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, αγκινάρα, αβοκάντο, λάχανο, ντομάτα, αγγούρι, ελιές,   μαϊντανός ,σέλινο, πράσο, σπανάκι, ρόκα, μπανάνα, δαμάσκηνα , ρόδια, καρπούζι, καρύδια, μαύρη σοκολάτα.

Οι τροφές που πρέπει να μειώσεις: χοιρινό, μπέικον , ζαμπόν, συκώτι, θαλασσινά καπνιστά, σολομός [ έχει υδράργυρο ],  αλλά τα γαλοκτοκομικά : τυρία, γάλα, γιαούρτι [ αν θέλεις 2 φορές την εβδομάδα για το  πεπτικό σύστημα], ψωμιά , αραβοσιτέλαιο ,καλομποκέλαιο , κουκιά, ρεβίθια, δημητριακά, μπάρες δημητριακών , γλυκά, τηγανιτά, μπρόκολο, κουνουπίδι, μελιτζάνα, πατάτα, κολοκύθια, μανιτάρια,  πορτοκάλι, αχλάδια, μήλα, κεράσια  βερίκοκα, σταφύλια, νεκταρίνια , πεπόνι, αναψυκτικά, οτιδήποτε έχει να κάνει με αγελαδινό, μέλι, τσάι.

Ομάδα Αίματος Α: Είναι η πιο διαδεδομένη ομάδα αίματος στην Δυτική Ευρώπη . Ότι τρως πρέπει να είναι αγνό,  φρέσκο και οργανικό. Το κρέας ,το γάλα, και τα αυγά δεν είναι  η καλύτερη τροφή για εσένα . Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κρέατα που πρέπει να τρως , αλλά ούτε και  κυρίως από τα λιπαρά ψάρια και σολομό. Οι τροφές που πρέπει να τρως είναι λαχανικά, σόγια, και ανανά .Ότι τρως πρέπει  να έχει μέτρο.

Οι τροφές που πρέπει να αυξήσεις: γαλοπούλα, κοτόπουλο, σαρδέλα σκουμπρί, πέστροφα, σολομός, γάλα ,τυρί, γιαούρτι, βούτυρο, ελαιόλαδο, ρεβίθια, αρακάς, ασπρομάτικα, καρότο, κρεμμύδι, μπρόκολο, μπάμιες, αγκινάρα, σπανάκι, μαρούλι, ντομάτα, ανανάς, καρπούζι, βερίκοκα, μήλα, δαμάσκηνα, κεράσια, σύκα, λεμόνι, πορτοκάλι, μανταρίνια,  καφές ,κόκκινο κρασί, πράσινο τσάι, γάλα σόγια, τυρί σόγιας, κολοκυθόσποροι

Οι τροφές που πρέπει να μειώσετε: αρνί ,μοσχάρι, μπέικον, πάπια, αντζούγια  γαρίδες, μύδια , καλαμάρια,χταπόδι, βούτυρο ένταμ, καμαμπέρ, γραβιέρα, παρμεζάνα, κόκκινα φασόλια, γλυκοπατάτα, μαύρες ελιές , μελιτζάνες, μάνγκο, μπανάνα, αναψυκτικά,   οινοπνευματώδη  ποτά.

Ομάδα Αίματος Β: Είσαι ένας χαμαιλέοντας. Η διατροφή σου πρέπει  να περιλαμβάνει τα πάντα. Οι τροφές που σε βοηθούν να αδυνατήσεις είναι πράσινα λαχανικά, αυγά  και το συκώτι ενώ πρέπει να αποφύγεις το καλαμπόκι, φακές, φιστίκια, σουσάμι, και το κοτόπουλο. Επίσης δεν χωνεύει πολύ καλά την γλουτένη    σε σχέση με άλλες  ομάδες μπορείς να καταναλώσεις με μέτρο γαλακτοκομικά προϊόντα

Οι τροφές που πρέπει  να  αυξήσεις: αρνί , κουνέλι, μπακαλιάρος, γλώσσα, χαβιάρι, γιαούρτι , αυγά , γάλα αποβουτηρομένο, ελαιόλαδο, φασόλια , δημητριακά ρυζιού, κουάκερ, γλυκοπατάτα, κουνουπίδι, μπρόκολο, μαϊντανός, λάχανο ,μελιτζάνες, καρότα, μπανάνα, φράουλες, παπάγια, σταφύλια, δαμάσκηνα, ανανάς, πράσινο τσάι.

Οι τροφές που πρέπει να μειώσεις: ζαμπόν, κοτόπουλο, πάπια, χοιρινό, μπέικον , αντζούγιες, αστακός, γαρίδες, καβούρι , καπνιστός σολομός, καραβίδα, μύδια  στρείδια, ροκφόρ, ελαιόλαδο,κάσιους , φουντούκια, ρεβίθια, φακές,αβοκάντο αγκινάρες, καλαμπόκι, ντομάτες, ραπανάκια, καρύδα ,ρόδια,οινοπνευματώδη   ποτά

Ομάδα Αίματος ΑΒ: Ανήκεις σε μια σπάνια  ομάδα  αίματος αλλά είσαι  τυχερός γιατί απολαμβάνεις πλεονεκτήματα και από τις δυο ομάδες και την Α και την Β. Σχετικά μπορείς να τρως ότι θέλεις αλλά με μέτρο πάντα. Προτίμησε την πρωτεϊνη από σόγια και ψάρι , πολλά λαχανικά και περιορίστε τα γαλακτοκομικά  και κυρίως τα λιπαρά κρέατα .Το σωστό tip για αδυνατήσεις είναι να κάνεις πολλά  μικρά γεύματα  μέσα στην ημέρα.

Οι τροφές που πρέπει να αυξήσεις :αρνί, γαλοπούλα, κουνέλι, πέρκα, σκουμπρί, τόνος, γιαούρτι κατσικίσιο γάλα, μοτσαρέλα, φέτα, ελαιόλαδο, καρύδα , κάστανα , φιστίκια, φακές, φασόλια κόκκινα, αγγούρια , γλυκοπατάτα, μπρόκολο, παντζάρια ,σέλινο, σταφύλια, ανανάς, λεμόνι,σύκα, δαμάσκηνα, ακτινίδια, καφές , πράσινο τσάι.

Οι τροφές που πρέπει να μειώσεις: βοδινό , ελάφι, κοτόπουλο, μοσχάρι, αστακός, σολομό, καρύδα, βούτυρο ,γάλα, ροκφόρ, παρμεζάνα,ρεβίθια, φάβα, μαυρομάτικα, αβοκάντο, καλαμπόκι,μπανάνα, μάνγκο, ρόδι , αναψυκτικά, οινοπνευματώδη ποτά.