Alpha 1 News

Ποια είναι η τροφή που βοηθά τα οστά....Και δεν είναι το γάλα!




Η υγεία των οστών είναι πολύ σημαντική τόσο για  τα  μικρά παιδιά όσο και τους ηλικιωμένους. Για αυτό πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να έχουμε υγιή οστά. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας είναι ο τρόπος ζωής. Σίγουρα το κάπνισμα και τα αλκοολούχα ποτά δεν είναι  ότι καλύτερο  μπορούμε να κάνουμε. Αντιθέτως  η άσκηση είναι ένας πολύ καλός παράγοντας που βοηθάει. Όπως επίσης και  τα γαλακτοκομικά προϊόντα συμβάλλουν για έχουμε  γερά οστά καθώς εκτός από ασβέστιο περιέχουν και  βιταμίνη D.

Αν νομίζεις ότι μόνο το γάλα κάνει καλό στην  υγεία των οστών  κάνεις λάθος;; Μπορείς να φανταστείς πιο τρόφιμο προσφέρει   20% πιο δυνατά οστά;;; Είναι φυσικά τα  Δαμάσκηνα. Χαλκός,  μαγνήσιο και  σελήνιο είναι τα στοιχεία που βοηθούν στην ενδυνάμωση των οστών  καθώς   μπορούν να αποκρούσουν  και  την  οστεοπόρωση. Ιχνοστοιχείο βόριο,  περιέχεται στα δαμάσκηνα και κάνει θαύματα!


 Σύμφωνα με την Αμερικανική έρευνα πέντε με έξι δαμάσκηνα την μέρα βελτιώνουν  σημαντικά την υγεία των οστών  επιβραδύνουν τη οστεοπόρωση σε γυναίκες που βρίσκονται σε εμμηνόπαυση, αλλά και σε άντρες . Τα δαμάσκηνα είναι εύκολα σούπερ τροφές για γερά και υγιή οστά.

Ολυμπία Ψαρρού