Alpha 1 News

Πρόγραμμα διατροφής για μια μπαλαρίνα



Το μπαλέτο ήταν τα πάντα,  δεν έτρωγε πολύ, μόνο σνακ για να αντέξει. Πίστευε ότι  θα την βοηθήσει να διατηρήσει το «μικρό σώμα μπαλέτου» ώστε να έχει πιο πολλούς ρόλους. Όλα όμως άλλαξαν όταν  σε μια πρόβα γύρισε τον αστράγαλό της και έσκισε τους συνδέσμους της, λόγω, εξάντλησης και έλλειψη θρεπτικών συστατικών. Ο τραυματισμός της σήμαινε ότι έπρεπε να απέχει από τον χορό, κάτι που την επηρέασε σωματικά και ψυχολογικά.

Η 21χρονη Sassy (Saskia) Gregson-Williams είναι Αγγλίδα χορεύτρια και προπονήτρια. Το μπαλέτο είναι το πάθος της!


Πως όμως διατηρεί μια μπαλαρίνα ένα τέτοιο κορμί;;;


Η 21 χρονη  μπαλαρίνα θα μας εξηγήσει  το  πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί για να έχει ενέργεια  καθώς παίρνει  όλα τα θρεπτικά συστατικά έτσι ώστε να αποδώσει στις σκληρές πρόβες μπαλέτου
Το πρώτο πράγμα που κάνει το πρωί είναι να πιεί  ένα ποτήρι νερό με λεμόνι για να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό της ενώ στης 12 απολαμβάνει ένα πράσινο  smoothie.  Δεν  τρώει  πριν τις   11:00  το πρωι. Τροφοδοτεί  τον οργανισμό της με φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης και άπαχα κρέατα. Έκοψε την επεξεργασμένη ζάχαρη , επιλέγει φρέσκα προϊόντα, σιτηρά και μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Είναι pescatarian (τρώει ψάρι αντί για κρέας).
Το βραδινό της αποτελείται:  ένα τσάι rooibos αλλά αν πεινάει θα φάει  ένα μπολ με βρώμη ή βούτυρο  αμυγδάλου με μπανάνα.

Καμιά φορά η δουλειά μας μπορεί  να απαιτεί   ένα συγκεκριμένο είδος σώματος. Πολλές κοπέλες κάνουν αυστηρή δίαιτα ,εξαντλούν τον εαυτό τους χωρίς αποτέλεσμα ή μάλλον.... Ναι  έχει ένα αποτέλεσμα...... να καταστρέψεις τον εαυτό σου και την υγεία σου.
 Πρέπει να  αγαπάς  τον εαυτό σου . Πρέπει να κάνεις  μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή   που θα σου  προσφέρει όλα τα θρεπτικά συστατικά, την ενέργεια που χρειάζεσαι και φυσικά το σώμα που επιθυμείς.