Alpha 1 News

3 τρόποι να κάψεις λίπος όσο γυμνάζεσαι



Θέλεις και εσύ να γίνεις fit;; Θέλεις να δεις τα παχάκια να φεύγουν;;

 Αν ακολουθήσεις  αυτά τα 3 εύκολα, γρήγορα βηματάκια σε συνδυασμό με την γυμναστική σου δεν θα αργήσει η στιγμή να αποχαιρετήσεις τα παχάκια

Γυμνάσου με άδειο στομάχι : Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό British Journal of Nutrition, όταν κάνουμε αερόβια γυμναστική με άδειο στομάχι, καίμε περισσότερο λίπος απ’ ότι όταν έχουμε φάει προηγουμένως.

Φτιάξε ένα καφεδάκι: Έρευνες έχουν δείξει ότι αν πίνεις  ένα καφεδάκι πριν την γυμναστική μπορεί να ενισχύση την αθλητική σου επίδοση και ταυτόχρονα μπορεί να μας αύξηση την ενέργεια. Να σημειωθεί φυσικά ότι ξεχνάμε ζάχαρη και  γάλα , σε γεμίζουν με άχρηστες θερμίδες .

Φάε  μερικά αμύγδαλα: πριν την γυμναστική σου μπορείς να φας μερικά αμύγδαλα. Έρευνα έδειξε  ότι η κατανάλωση 74γρ. αμυγδάλων αύξησε την αντοχή ποδηλατών που συμμετείχαν στην έρευνα. Και τα  θρεπτικά τους συστατικά βοηθούν και στην καύση λίπους.