Alpha 1 News

Φαγητά ‘’εφιάλτης’’ για το βράδυ!




Το βραδινό είναι ένα γεύμα που πρέπει να είναι προσεκτικό, λόγω της διατηρήσεις  της ισορροπημένης   διατροφής  μας.

Eσύ πόσες φορές έχεις γυρίσει στο σπίτι κουρασμένη από την δουλειά και το ψυγείο είναι άδειο ή δεν μπορείς να μαγειρέψεις επειδή είσαι κουρασμένη;;
Η εύκολη λύση είναι  η παραγγελία και το delivery. H πιο σωστή λύση  είναι η σωστή διατροφή.

Πριν πέσεις για ύπνο πρέπει να προσέξεις το φαγητό  που θα φας έτσι ώστε να έχεις ένα απολαυστικό ύπνο και να μην φορτωθείς με πολλές θερμίδες.

Ποια φαγητά θεωρούνται ως τα ‘’χειρότερα’’ που μπορείς να φας το βράδυ;;

Τα μακαρόνια με έτοιμη σάλτσα: τα μακαρόνια είναι από τα πιο εύκολα φαγητά που  φτιάχνονται  σε χρόνο ντε-τε. Μέχρι εδώ όλα καλά, τα προβλήματα  αρχίζουν όταν θέλουμε να φτιάξουμε την σάλτσα, αντί να φτιάξουμε την δική μας σάλτσα , βάζουμε τις έτοιμες σάλτσες. Οι περισσότερες έτοιμες σάλτσες περιέχουν τουλάχιστον 2 κουταλίτσες ζάχαρη ανά μερίδα. Είναι πολύ πιο υγιεινό να φτιάχνεις την δική σου σάλτσα!

Δημητριακά : Για πρωινό είναι μια πολύ καλή επιλογή αλλά για βραδινό   δεν νομίζω. Τα δημητριακά εκτός από τις νυφάδες βρώμης περιλαμβάνουν και  3 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη. Επιπλέον έχει περίπου  300 θερμίδες ανά μερίδα μαζί με το γάλα.

Καυτερά φαγητά: καλύτερα να τα αποφύγεις.Τα καυτερά φαγητά δεν πρέπει να τα τρώμε το βράδυ θα σου αναστατώσουν το στομάχι και θα σου προκαλέσουν πρόβλημα στον ύπνο σου.

Κατεψυγμένα φαγητά : Είναι η πιο απλή λύση. Είναι πλούσια σε υψηλή περιεκτικότητα λιπαρών  και αλάτι ενώ συνήθως είναι φτωχά σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες