Alpha 1 News

Τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε στο πρωινό μας




Καθημερινά έχουμε πολλές υποχρεώσεις. Η μέρα περνάει πολύ γρήγορα χωρίς να το καταλάβουμε. Το πρωί  πρέπει να αφιερώσουμε λίγα λεπτά  στην  φροντίδα του εαυτού μας. Μέσα σε λίγα λεπτά πρέπει να φάμε ένα υγιές και πλούσιο πρωινό.

Το πρωινό είναι ένα από τα σημαντικότερα γεύματα. Έχει πολλά και πλούσια θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες ότι χρειάζεται ο οργανισμός έτσι ώστε να   έχουμε ενέργεια.

Όμως υπάρχουν κάποια λάθη που μπορούμε να κάνουμε στο πρωινό μας και μπορεί να μας χαλάσουν την ισορροπία της διατροφής που ακολουθούμε.

Πάμε να τα γνωρίσουμε.

Δεν τρως στο σπίτι και συνεχώς παίρνεις  κάτι από έξω: πολλές φορές αργούμε να ξυπνήσουμε με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουμε να φάμε το πρωινό στο σπίτι. Η πιο απλή λύση είναι να πάρουμε κάτι  απ΄ έξω. Αυτό όμως είναι ένα κλασσικό -σοβαρό λάθος, διότι αν σε καθημερινή βάση το πρωινό  σου βασίζεται σε βιαστικά γεύματα αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης  της παχυσαρκία και καρδιακών αγγείων.

Το πρωινό σου περιλαμβάνει πολύ υδατάνθρακας και λιγότερο πρωτεϊνη: Ψωμιά, πανκέικς, ντόνατς, τυρόπιτες είναι από τις πρώτες επιλογές στο πρωινό ,όλα αυτά δίνουν την αίσθηση ότι έχεις χορτάσει. Χωρίς να σου προσφέρουν τίποτα θρεπτικό ίσα-ίσα σου ανοίγουν την όρεξη και δεν και θες να φας κι άλλο. Αν το πρωινό σας πρέπει να περιλαμβάνει  πρωτεϊνη όπως: αυγά, βρώμη, γιαούρτι. Είναι απαραίτητα και πολύ ωφέλημα.

Όταν τρως λίγο το πρωί, θα φας περισσότερο μετά : το πρωινό σου πρέπει  να είναι πλούσιο, υγιεινό και πλήρες. Αν φας ένα μικρο σνακ δεν καλύπτει τις διατροφικές σου ανάγκες και κατά συνέπεια δεν σου δίνει ενέργεια. Ένα ελλιπές πρωινό δημιουργεί μεγαλύτερη όρεξη για φαγητό την υπόλοιπη μέρα.

Ξεχώρισε τα ‘’καλά’’ λιπαρά από ‘’κακά’’: Είναι σημαντικό να αποφεύγεις τα λιπαρά που κάνουν κακό στον οργανισμό σου. Αλλά υπάρχουν και καλά λιπαρά που πρέπει  να περιλαμβάνονται στην διατροφή καθώς είναι απαραίτητα για  τον οργανισμό μας. Αυτά τα λιπαρά θα τα βρεις στους ξηρούς καρπούς, αυγά, ηλιόσπορους.