Alpha 1 News

Πρόεδρος των εργαζομένων ΟΑΣΑ . Γιατί δεν μπορεί να εφαρμοστεί το μέτρο με το άνοιγμα της μπροστινής πόρτας

Ο Πρόεδρος Εργαζομένων Συνδικάτου ΟΑΣΑ ΟΣΥ, Κωνσταντίνος Σιορίκης δηλώνει στο iefimerida οτι οι οδηγοί λεωφορείων δεν έχουν επίσημα ενημερωθεί για το νέο μέτρο για την εισφοροδιαφυγή σε λεωφορεία και τρόλεϊ που ετοιμάζεται να προωθήσει από σήμερα ο ΟΑΣΑ. Μιλά για προχειρότητα και για ερασιτεχνισμούς. Όλα αυτά εξηγεί δεν θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν μέσα στο Σαββατοκύριακο.
«Εμείς ως συνδικάτο δεν έχουμε ενημερωθεί επίσημα. Σήμερα οι οδηγοί ανοίγουν όλες τις πόρτες και η τεχνική οδηγία από τη διοίκηση του ΟΑΣΑ προς την ΟΣΥ είναι ότι θα ανοίγει ο οδηγός την μπροστινή την πόρτα και με μια καθυστέρηση 2- 3 δευτερολέπτων θα ανοίγει και τις υπόλοιπες πόρτες. Είναι δυνατόν; Μπορεί κάποιος νοήμων να σκεφτεί οτι σε δυο δευτερόλεπτα μπορεί να ανοίγει και τις άλλες πόρτες; Τίθεται ένα ερώτημα εδώ, αν κάποιος επιβάτης ανεβεί από την δεύτερη η την τρίτη πόρτα ο οδηγός τι θα κάνει;», δηλώνει στο iefimerida.gr
Συνεχίζει εξηγώντας ότι «όπου υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση το μέτρο δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Θέλουν να διασφαλίσουν τα έσοδα, αλλά δεν θα το καταφέρουν με αυτόν τον τρόπο, χωρίς καμία ενημέρωση, η ενημέρωση είναι αμφίδρομη, πρέπει να γίνει και προς το επιβατικό κοινό, αυτές οι αποφάσεις είναι πρόχειρες. Δεν μπορεί μέσα σε 48 ώρες το ΣΚ, να γίνει η ενημέρωση τοσο των οδηγών, αλλά και του επιβατικού κοινού ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή επιβίβαση.
Εμείς ως συνδικάτο είμαστε ξεκάθαροι, όταν αξιωθούν να εξασφαλίσουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις σε επάρκεια οδηγών και λεωφορείων είμαστε εδώ να το συζητήσουμε. Σε μια λεωφορειακή γραμμή πχ Στουρνάρη -Κηφισιά που έχει 35 στάσεις, από 5 δευτερόλεπτα να υπάρχει καθυστέρηση στη στάση ξέρετε πόσο θα καθυστερήσει το δρομολόγιο; Θα υπάρξει τεράστια αναμονή στις στάσεις και ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού».
Μάλιστα ο πρόεδρος των εργαζομένων τονίζει: «Το γνωρίζουν και οι ίδιοι, το μέτρο δεν πρόκειται να υλοποιηθεί». Μάλιστα αναφέρει και πρακτικά θέματα που δεν έχουν ακόμα διευθετηθεί.
Το ακυρωτικό μηχάνημα συμφωνά με τις οδηγίες πρέπει να μεταφερθεί πλησίον του οδηγού. Πρέπει να υπάρχει επιγραφή τοποθετημένη στην μπροστινή πόρτα που να αναγράφει μόνο είσοδος και στις άλλες πόρτες “μόνο έξοδος”. Μπορούν όλα αυτά να έχουν γίνει μέσα στο ΣΚ, εδώ μιλάμε για ερασιτέχνες.
Κ. ΣιορίκηςΚ. Σιορίκης
Τέλος ο κ. Σιορίκης τονίζει ότι η βασική αρμοδιότητα των οδηγών λεωφορείων είναι η ασφάλεια των επιβατών.
«Ο οδηγός είναι επιφορτισμένος με την ασφάλεια του επιβάτη, να τηρεί τα χρονοδιαγράμματα, αφετηρία τέρμα και σαν καλός επαγγελματίας να ειναι με το χαμόγελο σε μια ερώτηση του επιβάτη, πολυμηχάνημα δεν μπορεί να γίνει. Δηλαδή αν μπει κάποιος από την δεύτερη η τρίτη πόρτα τι θα κάνει; Θα τον κατεβάσει κάτω ο οδηγός, δεν υπάρχει αυτο το νομικό πλαίσιο. Το μέτρο δεν πρόκειται να εφαρμοστεί».